سن مناسب درمان ارتودنسی

سن مناسب درمان ارتودنسی یک زمان طلایی برای شروع درمان ارتودنسی است که هم هزینه و هم استرس را کاهش می دهد، البته از نظر ما سن فقط یک عدد است، مخصوصا وقتی که درباره لبخند شما صحبت به میان می آید!

در مورد بهره مندی از مزایای یک لبخند زیبا ، نیازی به سن یا محدودیت نیست.

سن مناسب درمان ارتودنسی برای کودکان

درمان به موقع برای سلامتی و اعتماد به نفس کودک شما بسیار اهمیت دارد.

مزایای تشخیص زودهنگام و درمان مشکلات ارتودنسی عالی است و می تواند در آینده، از صرف زمان زیاد و هزینه بالای ارتودنسی بکاهد.

دکتر مهرداد فلاح توصیه می کند کودکان اولین معاینه ارتودنسی خود را در سن ۷ سالگی برای ارزیابی و شناسایی ناهنجاری های فک و دندانی داشته باشند.

با اصلاح مشکلات کوچک در مراحل اولیه، از به وجود آمدن مشکلات بزرگتر جلوگیری می شود. نشانه های مشکلات ارتودنسی در کودکان ممکن است در ابتدا قابل مشاهده و آشکار نباشد، بنابراین ما توصیه می کنیم اولین ملاقات ارتودنسی را در سنین پایین برای کودکتان پیشنهاد می کنیم.

علائمی که ممکن است نشان دهده نیاز کودکان به درمان ارتودنسی باشد

زخم در ناحیه های خاصی از دندان و لثه
مشکل جویدن
تنفس از طریق دهان
مکیدن انگشتان و یا پستانک
دندان های شلوغ و یا بیش از حد فاصله دار
اختلال فک (از جمله جلو و عقب بودن یا بیرون بودن دندان ها)
دندانهای به هم ریخته

پس از تشخیص سریع مشکلات و ناهنجاری های فک و دندان، تیم ارتودنسی کلینیک تخصصی ارتودنسی دکتر مهرداد فلاح میتواند به سرعت آنها را اصلاح کند.

درمان ارتودنسی منافع بسیاری را دربر میگیرد مانند جلوگیری از مواردی مانند سردرد، فک درد و لبخند نازیبا ، اصلاح این مشکلات برای تنظیم مناسب دندان ها و فک ها ضروری است، که کلیدی برای سلامتی بلند مدت دهان و دندان است.

/ / دانستنی های دندانپزشکی
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)