ارتودنسی نامرئی
ارتودنسی نامرئی

ارتودنسی تا چه سنی جواب میدهد

ارتودنسی تا چه سنی جواب میدهد ، در واقع در علم جدید ارتودنسی انجام ارتودنسی بدون محدودیت است ، به این معنی که شما در هر سنی می توانید از درمان ارتودنسی بهره مند شوید.

زمان مناسب برای ارتودنسی

بهترین سن برای اولین مراجعه به متخصص ارتودنسی جهت معاینه کودکان 7 سالگی است.

بیماران مبتلا به مشکلات ارتودنسی می توانند از درمان در تقریبا هر سنی بهره مند شوند. زمان ایده آل برای انجام ارتودنسی بین سنین 10 و 14 سال است، در این سن فک و دندان ها هنوز در حال رشد هستند به همین دلیل درمان ساده تر و سریع تر است ، یکی از مزایای ارتودنسی در سن پایین عدم نیاز به جراحی می باشد که در سنسن بالاتر احتمالا نیاز خواهد بود.

با این وجود، درمان ارتودنسی تنها برای بچه ها نیست و بزرگسالان نیز می توانند درمان ارتودنسی را به منظور اصلاح مشکلات جزئی تا شدید دندان و فک برای بهبود لبخند شروع کنند.

درمان ارتودنسی مناسب

هر چند انتخاب نوع درمان ارتودنسی به عهده متخصص ارتودنسی می باشد ، اما با توجه به تنوع درمان های ارتودنسی مانند ارتودنسی نامرئی و براکت های فلزی شما می توانید درباره انواع ارتودنسی مناسب مشکلات فکی و دندانی خود با متخصص ارتودنسی مشورت نماید.

بسیاری از بزرگسالان به دلیل موقعیت حرفه ای شغل و جایگاه اجتماعی خود ترجیح می دهند از ابزار های ارتودنسی مخفی یا ارتودنسی نامرئی استفاده کنند.

خوشبختانه پیشرفت در درمان های ارتودنسی منجر به حل مشکل دیده شدن دستگاه ارتودنسی در دهان شده است ، به این منظور استفاده از براکت های سرامیکی ، ارتودنسی لینگوال و ارتودنسی نامرئی یا الاینر کمترین دید را در دهان دارند و می توانند بدون حتی کمترین جذب توجه دیگران از درمان ارتودنسی استفاده کنید.

در کلینیک دندانپزشکی دکتر مهرداد فلاح با توجه به شدت ناهنجاری ، درمان مناسب ارتودنسی ارائه می شود.

3/5 – (13 امتیاز)
باز کردن چت
1
سلام چطور می تونم کمکتون کنم؟