طراحی لبخند دندان

طراحی لبخند دندان جدا از مبحث رنگ دندان باید از نظر چیدمان و هم طرازی نیز از حوزه زیبایی شناسی دارای هارمونی لازم باشد. مثلا طول دندان می تواند عامل بسیار مهمی در میزان زیبایی و یا زشتی خنده شما داشته باشد. وجود دندان های بلند معمولا نشان دهنده جوان بودن فرد است. چرا که در افراد پیر به دلیل افزایش سن و ساییدگی دندان ها شاهد کوتاه تر شدن طول دندان ها هستیم.

علاوه بر رنگ در طراحی لبخند دندان ، هم طرازی و ردیف کردن دندان درحوزه زیبا شناسی خنده شما (دندان های بالایی و پایینی که در هنگام لبخند زدن مشخص می شود)، متخصص دندانپزشک زیبایی ویژگی های متعددی از دندان ها و لبخند زیبای شما را در حین برنامه ریزی برای اصلاح طرح لبخند دندان مورد ارزیابی قرار می دهد. این ویژگی ها از قرار زیر می باشند.

ویژگی های یک طراحی لبخند دندان خوب

طراحی لبخند دندان

شما نیز اگر برای طراحی لبخند دندان نیاز به افزایش طول دندان دارید حتما قبل از آن با یک متخصص حرفه ای دندانپزشک زیبایی در این زمینه مشورت نمایید تا بتواند بهترین نتیجه را حاصل نماید.

خط لبخند در طراحی لبخند دندان

زیبایی لبخند شما تا حد زیادی به میزان استاندارد بودن خط لبخند شما بستگی دارد. در مورد خط لبخند باید گفت که خطی خیالی است که در امتداد لبه های دندان های بالایی امتداد می یابد و در وضعیت ایده آل باید مشابه انحنای لب پایینی شما در هنگام لبخند زدن باشد. این نقطه ارجاع استاندارد برای اصلاح طرح لبخند دندان برای کمک به تعیین میزان طول دندان های شما مورد استفاده قرار می گیرد.

عامل مهم دیگری که می تواند در زیباتر کردن لبخندهای شما کمک کند وجود تناسب میان دندان ها است .

باید شما توسط متخصص دندانپزشکی زیبایی معاینه شوید تا دقیقا مشخص شود به چه میزان دندان هایتان دارای تناسب است و تا چه اندازه نیاز به تغییرات برای این منظور می باشد.

زیبایی لبخند شما می تواند حتی به بافت و مشخصات دندان هایتان بستگی داشته باشد. مثلا برای اینکه دندانهایتان بافت بهتری پیدا کنند می تواند از لمینت دندان یا کامپوزیت دندان استفاده کرد تا فرم دندانیتان مردانه تر و یا زنانه تر شوند. اما قبل از اینکه اصلا برای طراحی لبخند دندان شما کاری صورت پذیرد باید اولین قدم معاینه دقیق دندان هایتان توسط دندانپزشک متخصص زیبایی باشد. ابتدا باید از سلامت دهان و دندانهایتان مطمئن شد و سپس اقدام به کارهای درمانی در مورد زیبایی لبخند نمود.

این صفحه خوب بود؟ post
باز کردن چت
1
سلام چطور می تونم کمکتون کنم؟