قیمت سفید کردن دندان ها
قیمت سفید کردن دندان ها

قیمت سفید کردن دندان ها

قیمت سفید کردن دندان ها بسته به روش انتخابی مانند لمینت دندان ، کامپوزیت دندان و بلیچینگ دندان متفاوت است ، همچنین معمولا درجه سفیدی در قیمت سفید کردن دندان ها تاثیر گذار است.

اما قبل از اینکه بدانیم قیمت سفید کردن دندان ها چقدر است بهتر است اول با روش های مختلف سفید کردن دندان ها آشنا شویم.

سفید کردن دندان چگونه انجام می شود و هزینه آن چقدر است؟

در این صفحه گزینه های مختلف سفید کردن دندان | راهنمای انتخاب روش های مختلف | خطرات سفید شدن بیش از حد دندان | هزینه سفید کردن دندان آورده شده است.

انواع بد رنگی دندان

بد رنگی دندان بیرونی بر روی سطح خارجی مینای دندان ها در اثر مصرف نوشیدنی های رنگی مانند چای و نوشابه، مواد غذایی ، تنباکو  تشکیل می شوند بد رنگی بیرونی دندان ها سطحی و جزئی هستند و می توان با تمیز کردن دندان ها با مسواک زدن و پیشگیری از تجمع رسوب این نوع بد رنگی را برطرف کرد.

بد رنگی داخلی دندان که در داخل دندان ها شکل می گیرند. لکه هایی ناشی از تروما، پیری، قرار گرفتن در معرض مواد معدنی (مانند تتراسایکلین) در طول رشد دندان و یا مصرف بیش از حد فلوراید باشد ؛ در گذشته تصور می شد که لکه های داخلی دندان بیش از حد مقاوم هستند.

امروزه متخصصان دندانپزشکی زیبایی معتقدند که حتی لکه های داخلی عمیق را می توان با درمان بلیچینگ در مطب یا بلیچینگ در خانه تحت مراقبت پزشک حذف کرد که البته طی چند ماه یا حتی یک سال حفظ می شود.

سفید کردن دندان ها یکی از محبوب ترین درمان های زیبایی دندانپزشکی است که راهی سریع، غیر تهاجمی و مقرون به صرفه را برای بهبود لبخند ارائه می دهد.

به طور کلی سفید کردن دندان برای مردان و زنان به طور یکسان درمانی ارزشمند است.

تقریبا همه کسانی که درمان سفید کردن دندان را انجام داده اند، متوجه شدند بهبود قابل ملاحظه ای در سفیدی دندان ها و زیبایی لبخند افاق افتاده است.

سفید کردن دندان با بلیچینگ

درمان بلیچینگ به طور معمول با محلول پراکسید هیدروژن یا پراکسید کربامید انجام می شود.

بلیچینگ در مطب

مزیت سفید کردن دندان با بلیچینگ مطب محدود به زمان است ، در این روش بلیچینگ ، پراکسید هیدروژن قوی و سریع تر دندان ها را سفید می کند ، غلظت پراکسید هیدروژن از تقریبا 9 درصد تا 40 درصد می باشد.

تغییر رنگ قابل توجه در یک دوره کوتاه مدت از مزایای اصلی بلیچینگ در مطب است. این پروتکل شامل استفاده دقیق از ژل پراکسید با غلظت نسبتا بالا تمرکز دارد که به وسیله دندانپزشک یا تکنسین آموزش دیده به دندان ها اعمال می شود پس از اینکه لثه ها با پوشش مخصوص محافظت شدند ، پراکسید روی دندانها برای مدت 15 تا 20 دقیقه و تا حداکثر یک ساعت بر روی دندان ها قرار میگیرند.

بلیچینگ در خانه

در مقابل، سفید کردن دندان ها با روش بلیچینگ در خانه با پراکسید اوره کاربامید است که به پراکسید هیدروژن تجزیه می شود. پراکسید کربامید حدود یک سوم از قدرت پراکسید هیدروژن را دارد. این بدان معنی است که 15 درصد از پراکسید کربامید معادل تقریبی 5 درصد پراکسید هیدروژن است.

کیت آماده جهت بلیچینگ در خانه

بسیاری از دندانپزشکان معتقدند که کیت های سفید کننده به صورت حرفه ای می توانند بهترین نتایج را در بلند مدت به وجود بیاورند. کیت های خانگی به راحتی قابل  استفاده هستند در این روش ژل پراکسید با غلظت کم و در مدت یک ساعت یا بیشتر می تواند بر روی دندان ها باقی بماند.

روش بلیچینگ در خانه ارزان ترین و راحت ترین گزینه سفید کردن دندانها می باشد که بدون درد است و شامل استفاده از یک کیت سفید کننده با یک ژل سفید کننده با غلظت پایین تر از سفید کننده هایی است که به صورت حرفه ای انجام می شوند.

سفید کردن دندان با لمینت دندان

سفید کردن دندان با لمینت دندان پر طرفدار ترین روش سفید کردن دندان است ، البته قیمت سفید کردن دندان با روش لمینت دندان کمی بالاست.

قیمت سفید کردن دندان ها چقدر است؟

هزینه سفید کردن دندان ها می تواند با توجه به محصول مورد استفاده و روش انجام بسیار متفاوت باشد.

3.5/5 – (8 امتیاز)
باز کردن چت
1
سلام چطور می تونم کمکتون کنم؟