مشاوره قبل از درمان های دندانپزشکی زیبایی

مشاوره قبل از درمان های دندانپزشکی زیبایی

درمان های دندانپزشکی زیبایی ضمن کامل کردن درمان های دندانپزشکی با ایجاد حس اعتماد به نفس ، جایگاه اجتماعی افراد را بهبود می بخشد.

همانطور که گفته شد درمان های دندانپزشکی زیبایی می تواند زیبایی لبخند را افزایش و تمامی پتانسیل های زیبایی فرد را فعال کند ، این درمان جز درمان های لاکچری به حساب می آید اما دیگر مختص افراد خاص جامعه و هنرمندان هالیوودی نیست ، شما هم اکنون می توانید با مراجعه به کلینیک دندانپزشکی زیبایی دکتر مهرداد فلاح اصلاح طرح لبخند خود را شروع کنید.

درمان های دندانپزشکی زیبایی

لمینت دندان
کامپوزیت ونیر یا کامپوزیت دندان
بلیچینگ
روکش های تمام سرامیک
ایمپلنت دندان
ارتودنسی

به اطلاع می رساند تمامی درمان های دندانپزشکی زیبایی در کلینیک دندانپزشکی زیبایی دکتر مهرداد فلاح توسط متخصصین انجام می پذیرد.

جلسه مشاوره قبل از درمان های دندانپزشکی زیبایی

یکی از اساسی ترین بخش های شروع درمان های دندانپزشکی زیبایی جلسه مشاوره با دندانپزشک متخصص است ، در این جلسه قرار است درباره آنچه شما مد نظر دارید اتفاق بیافتد و آنچه انتظار دارید به شما پیشنهاد داده شود برگذار می شود ، در این جلسه تمامی درخواست های خود را از درمان های دندانپزشکی زیبایی با دندانپزشک در میان بگذارید.

ما پیشنهاد می کنیم حتی اگر عکسی خاص از لبخندی که شما می پسندید را به همراه داشته باشید ، این عکس می تواند لبخند یک بازیگر هالیوودی و یا یک عکس نمونه کار از ما در گالری باشد.

جهت اصلاح طرح لبخند مهم است ما از سلیقه شما و علاقه مندی های شما درباره لبخند مورد انتظارتان اطلاع داشته باشیم.

تست رنگ بر روی دندان ها

در جلسه مشاوره فوق همچنین رنگ های مختلفی از طیف رنگ همرنگ دندان بر روی دندان ها تست و نظر شما خواسته می شود ، این کار روش دیگری برای کسب اطلاع از سلیقه شماست.

پیشنهاد می کنیم در روز جلسه مشاوره ، همسر ، دوستتان یا والدینتان حضور داشته باشند تا تصمیم گیری شما درباره رنگ و فرم مورد تایید شما راحت تر صورت بگیرد.

مزایا و محدودیت های درمان

ما سعی می کنیم درباره درمان های زیبایی در دندانپزشکی شفافیت خاصی داشته باشیم و ضمن ارائه مزایا این درمان ها از محدودیت های درمان نیز اطلاعاتی به شما ارائه کنیم ، این کار باعث می شود درباره درمان نهایی به توافق برسیم.

مشاوره از طریق ابزارهای ارتباطی نظیر تلگرام یا واتس اپ

اگر راه شما دور است و ساکن تهران نیستید و یا خارج از کشور هستید و قصد مراجعه دارید ، بهترین کار ارسال عکس نیم رخ و تمام رخ لبخندتان به یکی از روش های تماس با ما است ، بهتر است حدود 2 هفته زودتر هماهنگی انجام شود ، ضمنا مشاوره قبل از درمان های دندانپزشکی زیبایی هزینه ای ندارد ولی به نظم و ارائه خدمت بهتر به شما کمک می کند.

3.7/5 – (8 امتیاز)
باز کردن چت
1
سلام چطور می تونم کمکتون کنم؟