موارد استفاده از ایمپلنت

موارد استفاده از ایمپلنت دندان در شرایط مختلف بی دندانی امکان پذیر است ، هر چند استفاده از ایمپلنت در دندانپزشکی محدود به جبران بی دندانی نیست و می توان استفاده از ایمپلنت را در درمان ارتودنسی یاد آور شد.

ایمپلنت تک دندان

موارد استفاده از ایمپلنت در شرایط مختلف بی دندانی

اگر یک دندان را از دست دادید می توانید با کاشت حتی یک ایمپلنت مجددا جای خالی دندان کنده شده یا کشیده شده را جبران کرد.

از مزایای کاشت یک دندان می توان به جلوگیری از جابجایی سایر دندان ها به واسطه نبود یک دندان نام برد.

گاهی اوقات به هر دلیلی چند دندان از دست میرود ولی می توان با روش ایمپلنت دندان چه بصورت تک تک و چه به صورت بریج دندانی نبود دندان ها را جبران کرد.

شناخته ترین روش استفاده از ایمپلنت را در جبران بی دندانی کل قوس فک باید دانست ، این روش ضمن جلوگیری از پیری زودرس صورت، هزینه پایین تری نسبت به روش های دیگر ایمپلنت دارد و حتما به افرادی که کل دندان های فک بالا و پایین خود را از دست داده اند پیشنهاد می شود.

بر طرف کردن لقی دست دندان با استفاده از ایمپلنت

پروتز با پشتیبانی ایمپلنت

استفاده از دست دندان مشکلات زیادی دارد ، یکی از اصلی ترین مشکلات استفاده از دست دندان تحلیل استخوان فک و لثه است ، زمانی که به مرور لثه تحلیل می رود زیر دست دندان خالی و باعث لقی آن می شود ، اگر به دنبال بر طرف کردن لقی دست دندان هستید و میخواهید یکبار دیگر جوان باشید بهتر است از روش اوردنچر استفاده کنید.

در روش اوردنچر 4 پایه ایمپلنت برای ثابت نگه داشتن دست دندان در فک بیمار کاشته می شود ، این روش ضمن مقرون به صرفه بودن مزایایی چون جلوگیری از تحلیل استخوان به واسطه فشار در ناحیه بی دندان و بازگشت چهارچوب فک به صورت باعث زیبایی دوباره صورت شما خواهد شد

ایمپلنت دندان محدودیت سنی ندارد و همه افراد می توانند از درمان ایمپلنت دندان استفاده کنند.

این صفحه خوب بود؟ post
باز کردن چت
1
سلام چطور می تونم کمکتون کنم؟