بهترین برندهای ایمپلنت لیست 20 برند مطرح

بهترین برندهای ایمپلنت کدام هستند؟ بهترین نوع ایمپلنت در ایران کدام است؟ در کل بهترین ایمپلنت دندان کدام است؟و بهترین ایمپلنت ساخت کدام کشور است؟ انواع برند ایمپلنت دندان با توجه به گستردگى و تنوع زیاد سیستمهاى ایمپلنتى که امروزه در بازار وجود دارد ، این سوال مطرح مى شود که چه ایمپلنتى مناسبتر است؟ در این خصوص بایست گفت براى داشتن یک درمان موفق سه فاکتور مهم است. اولین ومهمترین فاکتور تخصص و تجربه دندانپزشک است. فاکتور دوم مراقبتها و بهداشت بیمار است و فاکتور سوم انتخاب یک سیستم ایمپلنت معتبر و مناسب.

در مورد انتخاب سیستم ایمپلنت از میان انواع برند ایمپلنت دندان و انتخاب یکی از بهترین برندهای ایمپلنت با توجه به شرایط دهان و دندان و وضعیت بیمار بهترین تصمیم گیرى را دندانپزشک مى تواند براى بیمار بکند و در این مورد بهتر است بیمار نظر دندانپزشک خود را جویا و به آن اطمینان کند.

در این قسمت تعدادى از سیستمهاى رایج ایمپلنت که از طرف دندانپزشکان بعنوان بهترین برندهاى ایمپلنت شناخته شده اند را معرفى مى کنیم. برای آشنایی با انواع برند ایمپلنت دندان با ما همراه باشید.

zimmer بهترین برندهای ایمپلنت

ایمپلنت زیمر zimmer

یکی از بهترین برندهای ایمپلنت زیمر است. براى معرفى ایمپلنت زیمر باید گفت یکى از برندهاى فعال و معروف امریکایى در زمینه پزشکى و دندانپزشکى بوده و از لحاظ قیمت جزء ایمپلنت هاى گران مى باشد. از علتهاى جای گرفتن برند زیمر جزء بهترین برندهای ایمپلنت مى توان به ویژگیها و طراحى هاى منحصر بفردى اشاره کرد که در محصولات خود دارد.

نمایندگی فروش ایمپلنت زیمر در ایران نیز وجود دارد و بهترین نوع ایمپلنت می باشد.

زیمر نسل جدیدى از فیکسچرهاى دندانى را ارائه کرده که جنس آن به جاى تیتانیوم، تنتالوم است. اما باید دید نسل بعدى ایمپلنت ها به این سمت خواهد رفت؟!

ايمپلنت استرا

ايمپلنت استرا Astra

آسترا از سال ١٩٨٥فعالیت در زمینه ایمپلنت دندانی را شروع کرد در سال ١٩٩١ میکروترد که باعث افزایش تماس استخوان و کاهش تحلیل استخوان می شود توسط این شرکت معرفی شد درسال ١٩٩٠ هم سطح خاص برند ایمپلنت استرا بنام استئو اسپید که باعث تسریع در استخوان سازی می شود توسط این شرکت ارائه شد سیستم استرا بیشترین مقالات و تحقیقات علمی را دارا است و در بین تمام برند ایمپلنت ها کمترین میزان تحلیل استخوان گزارش شده است.

این برند ایمپلنت جزء ایمپلنت های گران محسوب می شود این شرکت توسط شرکت دنس پلی امریکا خریداری شده است ولی هنوز با برند ایمپلنت استرا فعالیت دارد. تمرکز ایمپلنت جی دی همکار شرکت استرا و نمایندگی این شرکت خسرو مدیسا طب در ایران است. برند ایمپلنت استرا برای نواحی زیبایی ایده ال است اگر از نظر هزینه و قیمت ایمپلنت مشکلی ندارید آسترا یکی از بهترین برندهای ایمپلنت و بهترین انتخاب برای نواحی زیبایی و خط لبخند است.

ايمپلنت استرامن (اى تى اى) یکی از بهترین برندهای ایمپلنت

ايمپلنت استرامن (اى تى اى) یکی از بهترین برندهای ایمپلنت

ITI straumann ساخت کشور سوئیس است و جز ٥ برند ایمپلنت برتر دنیا شناخته می شود. اين سيستم با سابقه طولانی در ساخت ایمپلنت دندان ، سيستم ایمپلنت دندانی بسیار خوبی محسوب می شود.

متاسفانه قیمت این برند ایمپلنت گران بوده و بسیاری از جراحان رغبتی به استفاده از آن به علت قیمت بالا و حاشیه کم سود آن نسبت به سایر برندهای ایمپلنت ندارند. این برند در ایران بنام آی تی آی شناخته می شود. این شرکت مستقیما در ایران شعبه دارد. این برند انواع ایمپلنت با قابلیت بار گذاری 4 تا 6 هفته را دارد. اين سيستم متنوع ترين قطعات را دارا بوده و اگر هزينه برايتان مطرح نيست جزء بهترین برندهای ایمپلنت محسوب مى شود.

ایمپلنت ترى اى

ایمپلنت ترى اى 3I

ایمپلنت با برند ترى اى 3I یک ایمپلنت آمریکایى و جزء سیستمهاى بسیار خوب و موفق و در واقع یکی دیگر از بهترین برندهای ایمپلنت می باشد.

طراحى خاص ان باعث شده که تحلیل استخوانى در این ایمپلنت بسیار کاهش داشته باشد.

طرح خاص موسوم به پلتفورم سوئیچینگ براى اولین بار در این سیستم پیاده شد. از معایب این سیستم هزینه بالاى آن است.

بهترین برندهای ایمپلنت لیست 20 برند مطرح

ایمپلنت نابل بایوکر Nobel biocare

این ایمپلنت براى اولین بار در سوئد و توسط پرفسور برنمارک معرفى شد ، بعدها نسل جدید ان با انجام تغییرات و اصلاحاتى بنام نابل بایوکر به بازار وارد شد.

بعدها این سیستم توسط امریکایى ها خریدارى شد و امروزه به عنوان یک برند امریکایى محسوب مى شود.

میزان موفقیت این سیستم بسیار بالا بوده و در حال حاضر جزء بهترین و موفق ترین سیستمهاى ایمپلنت محسوب مى شود.

Xive

ايمپلنت زايو Xive

XiVE از برندهای ساده اما حرفه ای می باشد ، این ایمپلنت توسط شرکت DENTSPLY آلمان (تحت لیسانس دنسپلای آمریکا) تولید و شاید جزء معدود ایمپلنت هایی است که از گرید ۱ تا ۵ تیتانیوم را بسته به کاربرد هر قطعه در محصولات خود دارد ، همچنین با مشاهده کیت جراحی ، جدول آنالیز قطعات و بسته بندی فیکسچرهای آن می توان فهمید احترام زیادی برای نیاز مخاطبان خود قائل است.

ايمپلنت بايوهورايزونز Biohorizons

بهترین برندهای ایمپلنت لیست 20 برند مطرح

سيستم آمریکایی بايوهورايزن جزء سيستم های برتر و یکی از بهترین برندهای ایمپلنت دنيا می باشد.

در اوايل ورود سیستم بایوهورایزن به ايران ، سيستم اكسترنال موجب نارضايتی مخاطبان خود شد اما پس از ورود سيستم جديد بایوهورایزن – سيستم اينترنال و تيپرد – و تکنولوژی لیزرلاک به دلیل تسریع روند استخوان سازی و کاهش تحلیل استخوان موجب محبوبیت فراوان آن در جامعه دندانپزشکی گردید.

ايمپلنت بگو Bego

بگو یکی از شرکت های فعال و موفق آلمانی در زمینه دندانپزشکی می باشد که از سال ۱۸۹۰ فعالیت خود را شروع کرده است. بنیانگذار و ایده پرداز شرکت بگو ،دکتر ویلهلم هربست می باشد.

بهترین برندهای ایمپلنت لیست 20 برند مطرح

ایمپلنت های بگو در شرایط تمیز و مدرن ساخته شده و بلافاصله در محیطی عاری از آلودگی بسته بندی می شوند.

یکی از مراحل کلیدی در ساخت ایمپلنت که در ایمپلنت بگو آلمان نیز رعایت می شود ، ایجاد یک سطح زبر و دارای تخلخل به صورت یکنواخت و خالص به منظور دستیابی بهترین استئواینتگریشن است.

ایمپلنت های بگو از تیتانیوم گرید ۴ ساخته شده اند و بعد از ساخت ، سطح آنها تحت دو فرآیند سند بلاست و اچینگ قرار می گیرند و با نام سطح TiPurePlus به ثبت رسیده است.

خلوص سطح بگو ، باعث ارائه یک استاندارد جدیدی شده است ، به طوری که رزیدوهای سطح بعد از سند بلاست و فرآیند اچ دیگر قابل تشخیص نیستند. همچنین این سطح همگن تمایل بالایی برای اتصال به پروتئین ها دارد که این موضوع یک اثر مثبت در روند درمان و استئواینتگریشن دارد. قیمت ایمپلنت بگو آلمان بسیار مناسب است. ایمپلنت bego در ایران شناخته شده است.

بهترین برندهای ایمپلنت لیست 20 برند مطرح

ايمپلنت اس اى سى

ایمپلنت اس ای اس یکی از بهترین برندهای ایمپلنت و از برند های ایمپلنت ساخت کشور سوئیس است که قدمت زیادی ندارد ولی در ایران به نسبت فروش مناسبی دارد که قیمت پایین ان نسبت به برند های ایمپلنت اروپایی از دلایل فروش مناسب آن است.

بنظر نگارنده تحلیل استخوان اطراف ایمپلنت دندانی و موفقیت در حد برند های ایمپلنت کره ای خوشنام و یا کمتر از ان است. البته بسیاری برند های سوئیسی را بعلت معروفیت برند اشترومن ، برند های برتر می دانند. نمایندگی این برند ایمپلنت در ایران شرکت بن تاژپارس می باشد.

بهترین برندهای ایمپلنت لیست 20 برند مطرح

ايمپلنت بايكان Bicon

توماس دریسکل پایه گذار و مخترع سیستم ایمپلنتی بایکان ، فعالیت خود را از اوایل دهه ۱۹۸۰ با ارائه ایمپلنت هایی از جنس آلومینیوم اکساید آغاز نمود. وی در سال ۱۹۸۵ ایمپلنت هایی با جنس تیتانیوم طراحی و تولید کرد که آن باعث تحول عظیم جامعه دندانپزشکی در قرن ۲۱ گردید.

ایمپلنت Bicon تنها ایمپلنت دندانی اسکرولِس (Screwless) و اولین ایمپلنت با کوتاه ترین طول ممکن می باشد. تمامی فیکسچرها و اباتمنت ها از آلیاژ تیتانیوم با گرید پنج ساخته شده اند. بایکان دارای دو سطح Integra-Ti (سطح سند بلاست و اسید اچ شده یا همان SLA) و Integra-CP (پوشیده شده از هیدروکسی آپاتیت) است که البته فیکسچرهایی که وارد ایران می گردند همگی دارای سطح پوشیده شده از هيدروكسى اپاتيت است.

بایکان فیکسچرهای خود را در سه گروه Short، Max 2.5 و Narrow به منظور سهولت کاربران خود ارائه داده است. فیکسچرهای نرو برای نواحی قدامی و گذاشتن اوردنچر مناسب می باشند.

این فیکسچرها بواسطه ویژگی های منحصربفردی که دارند باعث سود بردن ایمپلنتولوژیست ، لابراتواریست ، متخصص پروتز و حتی بیمار می شوند. فلسفه اصلی بایکان کاهش هزینه ها ، مدت زمان لازم و عوارض احتمالی برای بیمار و از طرفی سهولت انجام کار برای متخصص می باشد. مثلاً گاهی کاشت ایمپلنت دارای خطرات و یا محدودیت هایی است و برای انجام آن نیاز به جراحی های اضافه بر پروسه کاشت ایمپلنت است که خود جدا از هزینه و زمان اضافه ، دارای عوارضى هستند.

بهترین برندهای ایمپلنت لیست 20 برند مطرح

ايمپلنت دنتيوم Dentium

آیا می دانیدبهترین برند ایمپلنت کره ای کدام است؟ ایمپلنت دنتیوم در ایران بنام ایمپلنتیوم شناخته می شود و پر فروش ترین برند ایمپلنت کره ای در ایران است.

سادگی جراحی و قیمت ایمپلنت مناسب از مزایای ایمپلنت دنتیوم است. ایمپلنت دنتیوم در رده بندی برند ایمپلنت های کره رتبه 3 را دارد.

ايمپلنت اوستم Osstem

بهترین برندهای ایمپلنت لیست 20 برند مطرح

برند ایمپلنت اوستم یکی از برند های معروف کره است این برند ایمپلنت لقب اولین ایمپلنت دندانی کشور کره را یدک می کشد. این ایمپلنت دندان تنها برند ایمپلنت کره ای است که توسط انجمن غذا داروی آمریکا تایید شده است و قابلیت رقابت با برند ایمپلنت دندان خوب اروپا را دارد.

در آمریکا بنام های اوستم شناخته می شود و یکی از بهترین برندهای ایمپلنت است.

در حال حاضر دو نوع ایمپلنت دندان این شرکت در ایران ارائه می شود که نوع اس ال ای و نوع سى پی با قابلیت ساخت پروتز دو ماهه است.

بهترین برندهای ایمپلنت لیست 20 برند مطرح

ايمپلنت مگاژن Megagen

ایمپلنت مگاژن یکی از ایمپلنت های خوب کره محسوب می شود معروفیت این شرکت بعد از خرید آن توسط شرکت اشترومن بیشتر شد و در حال حاضر علاوه بر کره در اروپا هم تولید می شود.

یکی از مراکز تولید ان در اروپا کشور لیتوانی است در دو نوع انی وان و انی ریج تولید می شود در ایران نمایندگی اشترومن شرکت مهرابن پخش این برند ایمپلنت را بعهده دارد.

ايمپلنت دى او Dio یکی از بهترین برندهای ایمپلنت

بهترین برندهای ایمپلنت لیست 20 برند مطرح

دی او یک برند ایمپلنت معروف کره ای است که شرکت معروف دنس پلی امریکا که برند های زایو استر و انکیلوز را در مالکیت خود دارد انرا خریداری کرد.

بنظر نویسنده بعد از سه برند ایمپلنت اول این برند چهارم کره محسوب می شود. قیمت این برند ایمپلنت مناسب می باشد.

نمایندگی ان در ایران شرکت افرند اطلس است.

ايمپلنت اينترالاک Intralock

بهترین برندهای ایمپلنت لیست 20 برند مطرح

اینترالاک یکی از برندهای موفق و پرطرفدار آمریکایی در زمینه ایمپلنتولوژی به خصوص در ایران می باشد.

این سیستم همچنین تکنولوژی های خاصی از قبیل سطح Ossean و تکنولوژی L-PRF و … را در دنیا به نام خود به ثبت رسانده است که شاید همین تنوع در محصولات و قیمت باعث جذابیت در بازار شده باشد.

ايمپلنت نئوبايوتک neo biotech

بهترین برندهای ایمپلنت لیست 20 برند مطرح

این برند ایمپلنت در ایران بنام سی ام ای هم شناخته می شود قیمت پایین آن جذابیت بیشتری برای بیماران و دندانپزشکان ایجاد کرده است.

از نظر جراحی این برند ایمپلنت دندان بسیار خوب است ولی اشکالاتی در قسمت پروتزی دارد مثل شل شدن پیچ ایمپلنت

ايمپلنت اس پى اى SPI

برند ایمپلنت اس پی ای یکی از برند ها و ایمپلنت های سوئیسی می باشدو یکی از بهترین برندهای ایمپلنت می باشد.

این برند ایمپلنت ساخت کمپانی تومن مدیکال سوئیس است که قدمت زیادی در ساخت ایمپلنت دندان دارد و موفقیت قابل قبول در ایمپلنت سوئیسی دارد این برند به نسبت قیمت بالایی دارد ولی از اشترومن ارزانتر است نمایندگی این برند ایمپلنت در ایران شرکت بن تاژ پارس دارد.

این ایمپلنت دندانی دارای انواع اکتیو نیز می باشد که می توان پروتز را در 45 روز قرار داد.

بهترین برندهای ایمپلنت لیست 20 برند مطرح

این برند با درجه A در وزارت بهداشت ثبت شده و استفاده از آن بعنوان یک برند خوب توصیه می شود.

ايمپلنت ايده Ihdeh

ایمپلنت ایده که بنام دکتر ایده شناخته می شود یکی از بهترین ایمپلنت های دندانی ساخت کشور سوئیس می باشد این ایمپلنت دندان در کل برند ضعیفی از نظر جراحی و پروتز محسوب می شود.

قيمت پایین این برند ایمپلنت برای بسیاری از دندانپزشکان وسوسه انگیز است.

بهترین برندهای ایمپلنت لیست 20 برند مطرح

ايمپلنت اى دى اى IDI

برند فرانسوی iDi فرانسوی که حضور طولانی مدتی در ایران داشته و در بخش ایمپلنت و آموزش همیشه فعال بوده ، تنوع زیادی در فیکسچرهای خود دارد ، طراحی بعضی فیکسچرها به گونه ای منحصر بفرد است که سلایق خاصی مدلی مثل IDCAM رو انتخاب می کنند و جالبی این سیستم این هست که هر مدل از فیکسچرهای آن با دیگری از لحاظ ظاهری و کانکشن کاملاً متفاوت بوده و نسبتا قیمت مناسبی هم دارد.

ايمپلنت يوروتكنيكا بهترین نوع ایمپلنت در ایران

بهترین برندهای ایمپلنت لیست 20 برند مطرح
بهترین برندهای ایمپلنت لیست 20 برند مطرح

Euroteknica جزء ايمپلنتهاى فرانسوى و یکی از بهترین برندهای ایمپلنت محسوب مى شود.

شرکت اعتماد تجارت کیهان نمايندگى آنرا در ايران دارد.

از مهمترين ويژگيهاى آن قيمت منطقى و داشتن گارانتى از طرف شركت است.

3.8/5 – (17 امتیاز)
باز کردن چت
1
سلام چطور می تونم کمکتون کنم؟