ایمپلنت دندان روش منحصر بفرد و نهایی برای جبران بی دندانی ، گالری عکس ایمپلنت دندان فوق به شما نشان میدهد چگونه بعد از دندان دار شدن چهره زیبای خود را قبل از بی دندان شدن به دست می آورد.

شکل ظاهری دندان ایمپلنتی چگونه است؟

دندان ایمپلنت کاملاً ظاهر طبیعی و شبیه دندان‌های واقعی دارد و اصلا کسی متوجه مصنوعی بودن آن نمی‌شود. علاوه بر ظاهر کاملاً طبیعی، عملکرد آن نیز شبیه دندان‌های واقعی می‌باشد و می‌توانید هر آنچه را که قبلاً با دندان‌های خود میخوردید ، اکنون با ایمپلنت بخورید.

زیبایی دندان ایمپلنتی در بلند مدت بسیار مشخص تر است چرا که با این روش بر خلاف روشهای دیگر جایگزینی دندانها، می‌توان جلوی تحلیل رفتن استخوان‌ها گرفته و مانع پیری زودرس صورت شد.

چه افرادی می‌توانند ایمپلنت دندان بکارند؟

به واسطه پیشرفت‌های زیادی که در حوزه ایمپلنت دندان به وجود آمده است، تقریباً همه افرادی که یک یا چند دندان خود را از دست داده ‌اند می‌تواند ایمپلنت دندان بکارند به شرطی که وضعیت سلامت عمومی آنها مناسب و معقول باشد. برخی از بیماری‌ها مانند دیابت کنترل نشده ممکن است احتمال موفقیت ایمپلنت دندان را کاهش دهند. با این حال تنها در معدودی از موارد ممکن است مشکلات پزشکی مانع کاشت ایمپلنت شود.

یک عامل مهم در تعیین شرایط لازم برای کاشت ایمپلنت، کیفیت و حجم استخوان در محل کاشت دندان است. با این حال علی‌رغم عدم کیفیت یا کمیت استخوان می‌توانید با پیوند استخوان شرایط را فراهم نموده و ایمپلنت بکارید.

آیا عمل جراحی کاشت ایمپلنت درد دارد؟

معمولاً بیماران پس از برطرف‌شدن تأثیر بی ‌حسی، اندکی درد و ناراحتی را تجربه می‌کنند که شبیه درد کشیدن دندان است. بیشتر بیماران پس از عمل جراحی کاشت ایمپلنت نیازی به داروهای مسکن تجویزی ندارند و با مسکن های ضعیف بدون نسخه می‌توانند درد را کنترل نمایند.

/ / دانستنی های دندانپزشکی
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5٫00 out of 5)