چگونگی اصلاح طرح لبخند
چگونگی اصلاح طرح لبخند

چگونگی اصلاح طرح لبخند

چگونگی اصلاح طرح لبخند از نمونه کارهای زیبایی و ترمیمی دندان است که قبل از هر چیز به سلامت دهان و دندان شما بستگی دارد.

بدین معنی که قبل از هر اقدام درمانی، دندانپزشک معالج، لثه ها و ساختار دندان را به طور کامل معاینه کرده و آمادگی بیمار را برای چگونگی انجام روش اصلاح طرح لبخند ارزیابی می کند.

در این فرایند، سلامت دهان و دندان از منظر بیماری های مختلف نظیر بیماری لثه، چفت نشدن دندان ها و … بررسی شده و درصورت عدم وجود مشکل، گام آغازین در درمان اصلاح طرح لبخند برداشته می شود.

در غیر این صورت، ضروری است بازسازی کامل دهانی توسط دیگر متخصصین دندان شامل تکنسین دندان آزمایشگاه، متخصص دندانپزشکی ترمیمی ، متخصص عصب کشی ، متخصص بیماری های لثه ، متخصص ارتودنسی یا جراح فک و صورت انجام شده و پس از آن، اصلاح طرح لبخند انجام شود.

بخش جدایی ناپذیر فرایند اصلاح طرح لبخند، پیش نمایش نتایج با استفاده از قالب های گچی و تصویرسازی سه بعدی است. بدین ترتیب، انتظارات شما از تغییرات مورد نظر به صورت شماتیک نشان داده شده و شما را خاطر جمع می کند تا از برنامه درمانی پیشنهادی رضایت کامل داشته باشید.

انواع روش های اصلاح طرح لبخند

هرچند که شستشوی صحیح و معاینه مرتب دهان و دندان، پوسیدگی و تخریب دندان را به تعویق می اندازد، اما متاسفانه پوسیدگی دندان با گذشت زمان امری اجتناب ناپذیر بوده که بنا به دلایل مختلفی همچون افزایش سن، سبک زندگی نامناسب، رژیم غذایی نامتعادل، آسیب های روحی و بهداشت نادرست دهان و دندان ایجاد می شود و ضمن ایجاد مشکلات دهان و دندان،‌ باعث از بین رفتن درخشندگی آن نیز می شود.

طرح لبخند زیبا فعالیتی است که به شما کمک می کند سلامت دهان و دندان خود را بازیابی کنید و از ظاهر زیبای آن لذت ببرید. این موارد که عمدتا برای تصحیح عیوب خنده به کار می رود عبارتند از:

• شکاف بین دندان‌ها
• رنگ رفتگی
• دندان‌های کوتاه و باریک
• دندان‌های کج
• دندان‌های شکسته، لب پریده و فرسوده

2.8/5 – (19 امتیاز)
باز کردن چت
1
سلام چطور می تونم کمکتون کنم؟