انتخاب رنگ لمینت دندان
انتخاب رنگ لمینت دندان

انتخاب رنگ لمینت دندان

انتخاب رنگ لمینت دندان قسمت مهم لمینت دندان است که ضمن برآورده سازی درخواست بیمار ، نسبت به مواردی که متخصص دندانپزشکی زیبایی تشخیص می دهد بهترین رنگ لمینت دندان انتخاب می شود.

لمینت کردن دندان‌ها بسیاری از عیوب دندان را پنهان کرده و شما را صاحب لبخندی زیبا می‌نماید. اما باید در انتخاب رنگ لمینت دندان هوشیار باشید. اگر رنگ لمینت را درست انتخاب نکنید ممکن است دندان‌هایتان مصنوعی و لبخند تان تصنعی به نظر برسد. برای انتخاب رنگ لمینت لمینت دندان باید چند نکته مهم را در نظر بگیرید.

نکات مهم در انتخاب رنگ لمینت دندان

افرادی که پوست تیره ‌تری دارند باید رنگ لمینت دندان‌های خود را طبیعی و مطابق رنگ پوست انتخاب نمایند. هر چه تمایز بین رنگ دندان‌ها و رنگ پوست بیشتر باشد، باعث می‌شود دندان‌ها حتی بدون بلیچینگ سفیدتر دیده شوند. به طور کلی توصیه می‌شود اگر پوست تیره دارید، روشن‌ترین رنگ دندان واقعی را انتخاب کنید و دندان‌های خود را سفیدتر از این نکنید چرا که ممکن است مصنوعی به نظر برسند.

افرادی که پوست خیلی سفید دارند باید سفیدترین رنگ ممکن را برای لمینت خود انتخاب کنند. از آنجایی که پوست سفید باعث می‌شود تمایز چندانی بین دندان‌ها و پوست دیده نشود، باید رنگ دندان‌ها را سفیدتر انتخاب کنید تا سفیدی آنها به چشم بیاید.

گاهی اوقات بیمار سفیدترین رنگ ممکن را انتخاب می‌کند اما باید توجه داشته باشید سفیدترین متعلق به افرادی است که پوست آنها بسیار سفید است و تمایز زیادی بین دندان و پوست آنها وجود ندارد. افرادی که پوست آنها کمی رنگ دارد، می‌توانند درجات سفیدی کمتری انتخاب کنند.

برای ایجاد سفیدی طبیعی دندان، لمینت سرامیکی به طرف به صورت لایه لایه کار شود. دندان‌های طبیعی رنگ یکدست و یکنواخت ندارند بلکه رنگ آن‌ها در میانة دندان مات تر است اما در لبه ‌ها تقریباً شفاف است.

حتی اگر رنگ خیلی سفید برای دندان‌ها انتخاب می‌کنید باید با ایجاد تغییراتی در رنگ لبه‌ های دندان، ویژگی زنده بودن و طبیعی بودن به آن بدهید تا دندان لمینت شده، مصنوعی به نظر نرسد. اگر دندان لمینت شده مصنوعی به نظر برسد تمام زحمات تان به هدر می‌رود.

برای انتخاب رنگ لمینت دندان، سفیدی چشم‌ها را در نظر داشته باشید. اگر رنگی که انتخاب می‌کنید سفیدتر از سفیدی چشمها باشد، لبخند غیر طبیعی به نظر می‌رسد. سفیدی چشم‌ها، راهنمای بسیار خوبی برای انتخاب رنگ لمینت دندان است.

3.2/5 – (5 امتیاز)
باز کردن چت
1
سلام چطور می تونم کمکتون کنم؟