درمان لمینت دندان چند جلسه و چقدر زمان لازم دارد؟

درمان لمینت دندان چند جلسه و چقدر زمان می برد

درمان لمینت دندان یکی از درمان های فوق العاده کار آمد و زیبا محسوب می شود ، که توانسته در هر عیب دندانی پوششی زیبا و مقاوم باشد.

درمان لمینت دندان توسط متخصص دندانپزشکی زیبایی انجام می شود ، این درمان با توجه به این اینکه در چند جلسه نیاز به درمان دارد باید حدود 2 هفته تا 20 روز برای انجام آن وقت بگذارید.

در واقع زمان لازم برای انجام لمینت دندان وابستگی زیادی به نوع سیستم لمینت دارد ، مثلا در سیستم لومینیرز و برلیانس چون این سیستمها در انحصار یک شرکت آمریکایی می باشد ، برای ساخت لمینت باید قالب گرفته شده از بیمار پست شود و یا در سیستم کاد کام با توجه به این که این سیستم پس از اسکن دندانها در مطب همان روز توسط دستگاه تراش و آماده می شود پس سریع تر قابل انجام می باشد.

تعداد جلسات و زمان لازم برای درمان لمینت در سیستم های مختلف

در سیستم های لمینت ایی ماکس و زیرکونیا در سه جلسه و حدود 20 روز زمان میبرد.

در سیستمهای سرامیکی کاد کام و ای پی اس ونیر در یک جلسه قابل انجام است.

لمینت سرامیکی لومینیرز و سیستم بریلیانس در دو جلسه و وقفه یک ماهه انجام می شود. چون باید قالب گرفته شده به خارج از کشور ارسال شود.

با توجه به ویژگی هر کدام از سیستم ها ، قطعا مزایا و معایب لمینت دندان و همچنین قیمت لمینت دندان هر کدام از سیستم ها در تصمیم گیری شما برای انجام یکی از سیستم های لمینت دندان تاثیر گذار می باشد.

با توجه به این که درمان لمینت دندان جزئی از درمان های غیر قابل برگشت می باشد ، لازم است در انتخاب نوع لمینت دقت لازم را به عمل آورید ، هر چند انتخاب نوع سیستم لمینت سرامیکی ابتدا با نوع مینای دندان مرود کاندید قرار می گیرد.

این صفحه خوب بود؟ post
باز کردن چت
1
سلام چطور می تونم کمکتون کنم؟