قیمت سفید کردن دندان ها
قیمت سفید کردن دندان ها

کدام روش بلیچینگ مناسبتر است

مقایسه بلیچینگ در خانه و بلیچینگ در مطب دندانپزشکی

کدام روش بلیچینگ مناسبتر است ، این سوالی است که بسیاری از افراد از ما پرسند ، اما قبل از اینکه بخواهیم پاسخ شما را بدهیم ، بهتر است با روش های بلیچینگ آشنا شویم.

از هر کسی بپرسید آیا سفید شدن دندان ها را دوست دارد ، پاسخ مشخصی می شنوید ، اما روش ها و محصولات مختلفی برای سفید کردن دندان ها معرفی شده است که برخی از آن ها در بهبود رنگ دندان ها به شما کمک می کنند.

یکی از این روش ها سفید کردن دندان یا بلیچینگ در خانه است.

بهترین راه برای سفید کردن دندان ها

سفید کردن دندان ها یک روش ساده و نسبتا ارزان برای بهبود لبخند شماست، بلیچینگ را یا خودتان انجام می دهید و یا توسط دندان پزشک انجام می شود ، در هر حال هر کدام از روش های بلیچینگ مزایای خودش را دارد.

بلیچینگ در خانه

بلیچینگ در خانه با دوزهای کم از مواد سفید کننده انجام می شود ، جالب است بدانید بلیچینگ در خانه نتایج بهتری را نسبت به درمان های حرفه ای مثل بلیچینگ در مطب به ارمقان می آورد.

نحوه بلیچینگ در خانه به این صورت است که کیت سفارشی توسط دندانپزشک آماده و یک ژل سفید کننده همراه آن به بیمار تحویل داده می شود که با آن می توانید در طول شب یا به مدت یک ساعت یا دو بار در طول روز استفاده کنید.

هزینه بلیچینگ در خانه

هزینه بلیچینگ در خانه ۶۰۰۰۰۰ تومان می باشد ، ضمنا غلظت پراکسید هیدروژن در این روش پایین است.

سفید کردن دندان ها با روش بلیچینگ در مطب دندانپزشکی

بلیچینگ در مطب دندانپزشکی

سفید کردن دندان ها با روش بلیچینگ در مطب دندانپزشکی یکی دیگر از روش ها می باشد که هم سریع است و هم تحت نظارت دندانپزشک در مطب انجام می شود.

در روش بلیچینگ در مطب دندانپزشکی غلظت مواد سفید کننده با نظارت دندانپزشک بیشتر می باشد

دندانپزشک شما می تواند دوزهای بالاتری از پراکسید هیدروژن (گاهی اوقات از طریق نور یا لیزر) استفاده کند تا بتوانید نتایج را بیشتر حس کنید. این بدان معنی است که درمان سریع تر و موثر تر برای نتیجه ی درخشان تر.

دندانپزشک شما همچنین می تواند از محصولات غیر حساسیتی برای جلوگیری از حساسیت دندان استفاده کند.

هزینه بلیچینگ در مطب دندانپزشکی

قیمت سفید کردن دندان ها با روش بلیچینگ در مطب دندانپزشکی گران تر از کیت های سفید کننده خانگی می باشد.

روش ترکیبی بلیچینگ دندان

دندانپزشکان معتقدند که موثرترین روش درمان سفید کننده دندان، ترکیب سریع و مؤثر سفید کننده با استفاده از بلیچینگ دندان در خانه و مطب است ، زیرا هم نتیجه سفید شدن بهتر است هم ماندگاری بالاتری دارد.

3.8/5 – (5 امتیاز)
باز کردن چت
1
سلام چطور می تونم کمکتون کنم؟