معرفی بهترین دندانپزشک زیبایی در زمینه اصلاح طرح لبخند

بهترین دندانپزشک زیبایی

معرفی بهترین دندانپزشک زیبایی در زمینه اصلاح طرح لبخند به این سادگی ها نیست ، این مسئله از آن جا که نتیجه نهایی می تواند بر روی سرنوشت زیبایی و جذابیت شما تاثیر گذار باشد از اهمیت زیادی برخوردار است.

یکی از مهمترین عواملی که می تواند در زیبایی لبخند شما بسیار تاثیر گذار باشد قطعا رنگ دندان هایتان است.

اگر دارای دندان های خراب و شکسته ای هستید و می خواهید اقدام به پر کردن آنها نمایید سعی کنید برای حفظ زیبایی از مواد کامپوزیتی استفاده نمایید که هم رنگ دندان باشند.

دندان هایی که تیره هستند و یا رنگ پریده می باشند به مانند ظاهر دندان های پیر و فرسوده می باشند و همین می تواند مانع داشتن لبخند زیبا برای شما باشد.

اگر می خواهید تا در هنگام خندیدن جوان تر و شاداب تر به نظر برسید بهترین کار این است که بروی رنگ دندان های خود کار کنید تا سفید و درخشان تر به نظر برسند.

در واقع متخصص زیبایی که قرار است بروی طرح لبخند شما کار نماید باید با توجه به رنگ پوست و موی شما و دیگر جزییات شخصیتان در انتخاب رنگ دندان شما اقدام نماید.

بهترین دندانپزشک زیبایی در زمینه اصلاح طرح لبخند

یک دندانپزشک زیبایی خوب قطعا با تجربه است ، اما تجربه تنها یک معیار مشخص کننده بهترین دندانپزشک زیبایی در زمینه اصلاح طرح لبخند نیست ، یک دندانپزشک زیبایی خوب قطعا 3 سال بیشتر تحصیل کرده است تا یک متخصص دندانپزشکی زیبایی باشد.

انتخاب یک متخصص دندانپزشکی زیبایی می تواند ضمن در نظر گرفتن مسائل مهم زیبایی شناختی و اصول علمی یک لبخند حساب شده را برای شما رقم بزند.

مشاوره با یک متخصص دندانپزشکی زیبایی که قطعا بهترین دندانپزشک زیبایی در زمینه اصلاح طرح لبخند نیز هست می توان کمک شایانی به شما در انتخاب رنگ دندان با توجه به سلیقه شما ، رنگ مو و پوست شما داشته باشد.

اصلاح طرح لبخند با کمک ارتودنسی

بعد از اینکه مشکل رنگ دندان به صورت کامل برطرف شد و مشخص گردید که برای شما با توجه به ظاهر فیزیکی و رنگ پوستی که دارید از چه رنگی استفاده شود حال نوبت به طراز نمودن دندان و داشتن فاصله مناسب میان آنها می باشد. یک لبخند زیبا زمانی شکل می گیرد که دندان های شما دارای چیدمانی زیبا و منظم باشند. فاصله میان آنها از هم زیاد نباشد و طول دندان کوچک و بزرگ نباشند. در واقع هم ردیف و در یک خط ممتد قرار گرفته باشند. در غیر اینصورت باید به روش ارتودنسی ابتدا کمک نمود تا فاصله میان دندان ها برطرف شود.

اصلاح طرح لبخند با کمک ایمپلنت دندان

اصلاح طرح لبخند با کمک ایمپلنت دندان

دندان های افتاده هر شخصی می تواند مانع بزرگی در جهت رسیدن به یک لبخند زیبا باشد. جدا از مباحث زیبایی شما حتی در جویدن و غذا خوردن هم نیز ممکن است دچار مشکل شوید. پس هم به خاطر اینکه دچار ناراحتی های گوارشی به خاطر بد جویدن غذاها نشوید و هم دارای زیبایی لبخند باشید باید تما فکری به حال دندان های افتاده خود کنید. می توانید با استفاده از روش کاشت دندان یا ایمپلنت اقدام به برطرف کردن این مشکل نمایید.

اما عامل بعدی که به زیبایی لبخند شما کمک می کند قطعا هماهنگی و تعادل میان دندان ها می باشد. وجود دندان های کج و شکسته و لب پر شده می تواند مانع بزرگی در جهت رسیدن به آن لبخند زیبایی مورد نظر شما باشد.

همه موارد فوق باید توسط یک دندانپزشک مجرب و متخصص برطرف شود تا بتوان امید داشت شما نیز روزی صاحب بک لبخند زیبا خواهید شد.

اما عامل مهم دیگری که می تواند در زیبایی لبخند شما موثر باشد لثه شما هنگام خندیدن است ، فرم لثه ها به همراه بزرگ و یا کوچک بودن لب ها می تواند به شدت بر میزان زیبا و یا زشت بودن یک لبخند تاثیر گذار باشند.

در واقع می توان گفت اگر لثه شما نا متناسب باشد هر چقدر هم که دندان هایی سفید و و منظم داشته باشید باز هم در رسیدن به داشتن لبخند زیبا مشکل خواهید داشت. در این گونه موارد از روش درمانی اصلاح لبخند لثه ای استفاده می شود و سعی می شود تا با تغییراتی که در فرم لثه ها صورت می پذیرد مشکلات فوق را برطرف نمایند.

قطعا یک پزشک مجرب در زمینه اصلاح طرح لبخند می بایست ابتدای امر با شما در مورد داشتن لبخند زیبا و آنچه که شما انتظار دارید مشورت نماید.

قیمت اصلاح طرح لبخند دندان

اما شاید مهمترین بخش میزان هزینه ای باشد که برای این کار باید در نظر گفت. نمی توان رقم دقیق را مشخص کرد . همانطور که در این مقاله و دیگر مقالات قبلی نیز اشاره کردیم داشتن لبخند زیبا می تواند به فاکتورهای متعددی برگرد و بستگی به فرم صورت و گونه ها و میزان منظم بودن دندان هایتان ممکن است هزینه این کار کم و یا زیاد شود. به هر حال برای بدست آوردن دقیق قیمت اصلاح طرح لبخند حتما نیاز است تا با ما تماس بگیرید و استعلام گرفته شود.

5/5 – (1 امتیاز)
باز کردن چت
1
سلام چطور می تونم کمکتون کنم؟